niedziela, 10 lipca 2016

UPADŁY ANIOŁ CZY ANIOŁ STRÓŻ?


Witam :)
Dziś przychodzę do was po długim czasie z recenzją książki pt"Szeptem"(pierwsza część), autorstwa Becca Fitzpatrick.
Na początku jakoś książka nie odpowiadała mi. Robiłam trzy podejścia żeby ja przeczytać jednak nie zawiodłam się.

TROCHĘ O AUTORCE :Amerykańska pisarka, najbardziej znana z serii Szeptem, która stała się bestsellerem „New York Timesa”. 



OPIS: Nora zwykła dziewczyna i Patch upadły anioł, który chce zostać człowiekiem. Połączy ich wielka miłość, tylko czy Patch zrezygnuje z bycia upadłym aniołem ( oraz zrezygnuje ze swojego marzenia ) i zostanie aniołem stróżem dla Nory? Czy ich szczęście nie zostanie zakłócone przez Julessa i Elliota ? Czy Nora w obliczu śmierci nadal będzie myśleć o Patchie?


OCENA: 10/10 Książka jest wciągająca a zakończenie powoduje że od razu chcesz sięgnąć po kolejna część


CYTATY Z KSIĄŻKI:" Pamiętaj, że człowiek się zmienia, jednak jego przeszłość nigdy."

"-To, że mnie prowokujesz.
-Powiedz jeszcze raz: „prowokujesz". Prowokująco układasz przy tym usta."

"Człowiek jest wrażliwy, bo zna ból i krzywdę."

Na dziś to już wszystko :) Mam nadzieje że wakacje spędzacie aktywnie 


3 komentarze:

  1. Czytałam już jakiś czas temu. Jedna z lepszych serii. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą w 100%. Serie "Szeptem" to jedna z lepszych serii, jaką miałam przyjemność czytać. Chciałabym Ci polecić Trylogię Czasu, bo też jest świetna i dorównuje serii Becci Fitzpatric

    oczywiście zapraszam do siebie :D
    http://photography-can-help-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń