środa, 20 lipca 2016

OSTATNIE ZDANIA Z KSIĄŻEK #1


Witam!
Dziś przychodzę z nową seria. Polega ona na tym że z każdej książki którą przeczytam będę zapisywać ostatnie zdanie, a następnie będę robić z tego notkę. Seria będzie pojawiać się co wtorek/środę. Tak więc zapraszam.

1."Nie wiem, gdzie to jest,ale wierzę,że jest gdzieś ta druga strona, i mam nadzieję, że jest tam pięknie"
John Green "Szukając Alaski"


2. "Pocieszcie  mnie w smutku, napiszcie mi prędko, że powrócił "
Antoine de Saint-Exupery "Mały Książe"


3."Katniss., Dwunasty Dystrykt już nie istnieje"
Suzanne Collins "W pierścieniu ognia"


4."Wierzył, że to lato będzie o wiele lepsze od ostatniego"
J.K.Rowling "Harry Potter i Więzień Azkabanu"


5."Był to bowiem chłopak mądry i bardzo przenikliwy"
Kornel Makuszyński "Szatan z siódmej klasy"

Mam nadzieję że dobrze przyjmiecie tą serię :)

6 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy pomysł na wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł. Co sądzisz o książce "Szatan z siódmej klasy"?
    Pozdrawiam / ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, więc myślę, że seria jak najbardziej się przyjmie.
    Ps: Świetne książki, większość z nich czytałam i szczerze polecam. c;
    Pozdrawiam.
    angumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lekki post ale zaciekawić potrafi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszystkie te książki! :)

    Zapraszam Cię na moją pierwszą stylizację, chętnie dowiem się co sądzisz. :)
    http://ms-black-lady.blogspot.com/2016/07/black-white-look.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do LBA, zapraszam -> http://ksiazkiwpiekle.blogspot.com/2016/07/liebster-blog-award-zu.html
    <3

    OdpowiedzUsuń