piątek, 13 maja 2016

Witam !
Jako że jestem tu nowa, chcę rozpieszczać was codziennymi wpisami. Jako że na razie zastanawiam się od jakiej książki zacząć, dziś przychodzę do was z cytatami z różnych książek. Są to cytaty które w jakimś stopniu utkwiły mi w pamięci. Zapraszam!

"Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu"
Antoine de Saint-Exupery – Mały Książe 

"Pozbierać jest się dziesięć razy trudniej, niż rozsypać."
Suzanne Collins – Kosogłos


"Moje idee to gwiazdy, których nie potrafię ułożyć w konstelacje."
John Green – Gwiazd naszych wina


"- Okay - powiedział, gdy minęła cała wieczność. - Może "okay" będzie naszym "zawsze".
- Okay - zgodziłam się."
John Green – Gwiazd naszych wina

"Jeśli możesz żyć wiecznie, to musisz wiedzieć po co żyjesz."
Stephenie Meyer – Zmierzch

"Każdy samotnik, choćby się zaklinał, że tak nie jest, pozostanie samotny nie dlatego, że lubi,ale dlatego, że próbował stać się częścią świata, ale nie mógł, bo doznawał ciągłych rozczarowań ze strony ludzi."
Jodi Picoult – Bez mojej zgody

"Spędzasz całe swoje życie w labiryncie, zastanawiając się, jak któregoś dnia z niego uciekniesz i jakie niesamowite to będzie uczucie, wmawiając sobie, że przyszłość pomaga ci przetrwać, ale nigdy tego nie robisz. Wykorzystujesz przyszłość, aby uciec od teraźniejszości."
John Green – Szukając Alaski

"- Jestem szczęśliwa. Nigdy w całym moim życiu nie czułam się tak dobrze. A ty?
- Ja? – przytula ją do siebie – ja czuję się znakomicie.
- Tak, że mógłbyś palcem dotknąć nieba?
- Nie, nie tak.
- Jak to, nie tak?
- O wiele wyżej. Co najmniej trzy metry nad niebem."
Federico Moccia – Trzy metry nad niebem

"Nie wszystko jest tym, na co wygląda, a ludzie nie zawsze są tymi, za których się podają."
C.J. Daugherty – Wybrani
"Nic nigdy nie zdarza się tak, jak to sobie wyobrażamy. Z drugiej strony, jeśli sobie niczego nie wyobrażasz, nigdy nic się nie wydarza."
John Green – Papierowe miasta

"Czasami, aby coś ukryć, najlepiej robić to na oczach wszystkich."
Kiera Cass – Rywalki

"Pozwolę ci odejść. Jeśli zostaniesz."
Gayle Forman – Zostań, jeśli kochasz


To tyle jeśli chodzi o mnie :) a wam jakie cytaty się najbardziej podobają ?
Miłych snów !





1 komentarz: