poniedziałek, 16 maja 2016

Najciekawsze książki !

Hej ! Dziś przychodzę do was listą książek które według mnie każdy powinien przeczytać chociaż raz.Są to książki które uczą wielu wartości. Nie będą to tylko książki które ja przeczytałam, trochę będę się posiłkować wujkiem Google :)
Zapraszam 

1. Duma i uprzedzenie – Jane Austen
Czy państwo Bennetowie znajda odpowiednich kandydatów na męża dla ich 5 córek ?A co jeśli nagle w życiu ich córek pojawi się przystojny bogaty mężczyzna?

"Zachowaj tylko te wspomnienia, które dają ci radość."


2.Dziwne losy Jane Eyre – Charlotte Bronte
Osierocona dziewczyna podejmuje pracę nauczycielki w posiadłości Edwarda Fairfaxa Rochestera. Zostaje jego narzeczoną, ale Rochester ukrywa przed światem ponury sekret.

"Chciałem Cię tak szalenie rozkochać w sobie, jak sam się w Tobie kochałem, a wiedziałem, że zazdrość będzie mi najlepszym sprzymierzeńcem w osiągnięciu tego celu."

3. Mały Książę – Antoine De Saint-Exupery
Książka opowiada o największych wartościach w życiu człowieka. Miłości czy przyjaźni. Każdy powinien poczuć się dzieckiem i znaleźć czas ta tą książkę.

"Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu."

4.My, dzieci z dworca ZOO-Christiane Felscherinow
Książka która tak daje do myślenia, obiecuje wam że po przeczytaniu tej książki nie uśniecie szybko.Mi osobiście wiele razy zdarzyło się uronić łzę nad losem bohaterów.

"Bo i tak nie mielibyśmy ochoty wrócić kiedykolwiek na górę."

5. Kwiat pustyni-Waris Dirie
Jedna z najpiękniejszy książek.Historia murzynki która przeżyła wiele strasznych doświadczeń w swoim życiu. Musiała uciekać od rodziny i sama odnaleźć się w życiu które nie zawsze jest kolorowe.
"Jeżeli zaczniesz się przejmować porażkami, rozpadniesz się na kawałki."

Na dziś to tyle ale jeszcze wrócę z tą serią więc do zobaczenia:) Pisze w komentarzach jakie wy polecacie książki dla wszystkich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz