niedziela, 25 września 2016

MESSI, NAJLEPSZY PIŁKARZ XX W?


Dzień dobry wszystkim!
Dziś przychodzę do was z biografią najlepszego piłkarza (to tylko moje zdanie ) Leo Messiego. Została ona napisana przez .

AUTOR: Włoski dziennikarz sportowy i pisarz. Zamieszkał na stałe w Hiszpanii. Jest autorem wielu artykułów we włoskich dla L'Unitail manifestoLa RepubblicaLa Gazzetta dello Sport. Był też redaktorem naczelnym francuskiej Euronews TV.


OPIS: Więc w książce jest pokazana cała droga Leo Messiego aż do dzisiaj. Są opisane jego trofea, rekordy jak i rożne historie z jego życia. Można tam również spotkać wywiady np z jego mama, siostrą czy były trenerami Argentyńczyka. Chcecie się dowiedzieć o co  chodzi z maksa Puyola ? To sięgnijcie właśnie po ta lekturę. 







OCENA: 10/10 Książka przyjemna jest tam również kilka rzeczy z historii Argentyny. Najbardziej podoba mi się ze autor jest obiektywny (nie chwali Messiego za wszystko, napisze równie jeśli Leo nie robił wszystkiego  dobrze) 


Tutaj jest lista innych biografii tego autora ( ja mam zamiar przeczytać "Ja Ibra")


Dziękuje za przeczytanie posta :) ! Miłej niedzieli 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz