czwartek, 18 sierpnia 2016

CZY PRAWDZIWA MIŁOŚĆ PRZETRWA ROZŁĄKĘ?





Witam wszystkich, czy tylko mnie przeraza wizja ponownego powrotu do szkoły? W chwilach stresu lubię przeczytać dobra książkę. Ostatnio mój wybór padł na książkę pt "I wciąż ją kocham" Nicholasa Sparksa.

TROCHĘ O AUTORZE: Amerykański powieściopisarz i scenarzysta, autor licznych światowych bestsellerów, z których dotychczas sześć zostało zekranizowanych, a do paru innych prawa zostały sprzedane wytwórniom filmowym.



 OPIS: John, ma ojca z którym prawie w ogóle nie rozmawia oraz buntownicze nastawienie do życia. Kobiety traktuje jak przedmioty. Kiedy uznaje że służba w wojsku zmieni jego nastawienie do życia. Savannah, piękna młoda studentka. Mieszka w górach., bardzo religijna. Każdego lata jedzie pomagać budować domy dla biednych rodzin. Co będzie jeśli obydwoje zakochają się w sobie? Ale John ma jeszcze służbę w wojsku! Czy ich uczucie przetrwa? Czy Tim, przyjaciel który jest zakochany w Savannah nie stanie na drodze ich uczucia? Czy śmierć taty John i chora Tim rozdzieli ich związek?




OCENA: 10\10 Książka jak najbardziej wzruszająca, zakończenie jest kompletnie inne niż każdy się spodziewa. Gorąco polecam !



CYTATY Z KSIĄŻKI:

"Prawdziwa miłość oznacza,że zależy ci na szczęściu drugiego człowieka bardziej niż na własnym, bez względu na to, przed jak bolesnymi wyborami stajesz."


"Nie składaj obietnic, jeśli nie jesteś pewny, czy zamierzasz ich dotrzymać."


"Kocham ciebie, i zamierzam dopilnować obietnicy, którą mi złożyłeś. Jeśli wrócisz, wyjdę za Ciebie. Jeśli nie dotrzymasz słowa, złamiesz mi serce."

Mam nadzieję że post się podobał :) 

2 komentarze:

  1. Świetna jest ta książka, czytałam ją kilka razy :)

    Pozdrawiam, panisarencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda jeszcze nie czytałam, ale zamierzam :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń