niedziela, 5 czerwca 2016

1000 WYŚWIETLEŃ !

Hej :)
Dziękuję za 1000 wyświetleń to dla mnie bardzo dużo znaczy :)
Z tej okazji dziś będzie post o notatniku który jest dla mnie bardzo ważny. Dostałam go od moich 2 najlepszych koleżanek na urodziny.


Notes został podzielony na 5 części.Pierwsza z nich to życzenia.
Zostały tam napisane życzenia od typowych np: dużo zdrowia po bardziej osobiste.

 Druga część to cytaty. Które przydają się w każdej sytuacji.

Kolejna część to motywacje. 
Motywacje do lepszego życia, do tego żeby nie przejmować się niepowodzeniami,błędami i porażkami.

Kolejna część to : 


Są tu słowa przez które płakałam ze wzruszenia, bardzo osobiste rzeczy.

Ostatnia część to pamiętnik dobrej myśli.

Zapełniłam prawie wszystkie kartki :) I to naprawdę pomaga. Pomysł był świetny i wszytko wykonały same (nawet rysunki:))
A ZA TYDZIEŃ RECENZJA KSIĄŻKI !
JESZCZE RAZ Z CAŁEGO SERCA DZIĘKUJĘ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz